Jak reklamować ?

1. Wypełnij formularz, podaj wymagane dane, opisz dokładnie powód reklamacji.

2. Napisz, jakie posiadasz oczekiwania względem reklamowanego produktu (czy oczekujesz wymiany / zwrotu pieniędzy – podaj numer konta bankowego itp.)

3. Sprawdź dokładnie, czy wszystkie dane są prawidłowe.

4. Jeśli wysyłasz uszkodzony produkt, nie zapomnij dołączyć do niego potwierdzenia zakupu ( np. paragonu)

5. Wyślij produkt / produkty na wskazane niżej dane:

MILENA E – SKLEP SZYMON SOKALSKI
ul. Wąwozowa 31B
95-030 Rzgów
osoba kontaktowa: Szymon Sokalski
e-mail: sklep@milena-skarpety.pl
tel.: 501-867-968

Nie odbieramy paczek za pobraniem.

6. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty zaakceptowania Twojej reklamacji.

7. Zwrot kosztów wykonywany jest przelewem bankowym.